Har du fået nok af at benytte mange arbejdstimer på at opsøge information? Prøv i stedet registrering af tidsforbrug

Jeg kan gerne fortælle jer, at det føles egentlig ganske vanskeligt at arbejde som boss for en stor business. Her opstår adskillige mindre sager, som man konstant skal organisere for at skabe indkomst. Hvornår var det lige, at den ansatte mødte ind, fik medarbejderne egentlig registreret arbejdstimerne rigtigt, samt huskede jeg nu at skrive alting ind det rigtige sted – nogle af de værste aspekter bliver at skulle holde tjek på alle medarbejdernes overtid? Det er vel både spild af omkostninger samt den ansattes kunnen, dog det endte faktisk med, at jeg var tvunget til at ansætte en ansat bare til at registrere de andres tidsforbrug. Pga. dette begyndte jeg at researche, om der ej netop findes et intelligent program til at indskrive tidsforbrug – & dette gør her faktisk!

Man kan implementere et rigtig genialt system, som håndterer afdelingens hr-administration rigtig let & gør det super let for medarbejderne selv at notere deres tidsforbrug dagligt. Med denne hr-administration bliver al dokumentation omkring de ansatte placeret på 1 sted, så man let får mulighed for at finde info om f.eks. deres talenter plus ansættelseskontrakt. Desforuden vil du enkelt se deres overtid og finde ud af, om de bliver betalt det rigtige i løn. Kort sagt fik denne hr-administration sparet min business flere udgifter, sådan at vi i dag besidder enormt overskud, plus medarbejderne er meget mere begejstrede for deres arbejde.